Dag 9

11 augustus 2014 - Koh Chang, Thailand

Hoi hoi,

Gisteren in de ochtend aan allebei onze zwembaden gelegen. We wilden ze allebei even uit proberen.

Daarna werden we om 12 uur opgehaald door Tim en lonneke. Samen naar de waterval geweest. Eerst voor de ingang gelunched. Lekker kippetje met rijst en toen het pad af langs de rivier. Na ongeveer een km een pracgtige hoge waterval.

Toen kwam natuurlijk het belangrijkste: het zwemmen bij de waterval! Langs een touw eerst het riviertje over en toen lekker zemmen tegen de stroming op. Nout en Jip zijn nog van de rotsen af gesprongen en Tim, Jip en Stan zijn vlak voor de waterval het water in gedoken.

Heerlijk fris terug gelopen naar de taxi die weer klaar stond. Afscheid genomen van Tim en Lon , we zien ze waarschijnlijk volgende week weer op Koh Samui.

Wij terug naar het hotel en heerlijk aan het zwembad gelegen.

Om 17 uur shuttle busje naar White Sand Beach gegaan, waar nout en ik ongeveer 12 jaar geleden sliepen. Niets meer van terug te zien, veel meer resorts.

Leuk tafeltje op het strand gevonden. Jip en puk met onderbroek de zee in en daarna lekker gegeten op het strand.

was een leuke dag! Vandaag snorkelen en vissen!

en de zon schijnt nog steeds...

groetjes van ons

1. Oma Angèle:
    11 augustus 2014
    Lieve Jip, Puk, Audrey en Nout, het is maar goed dat oma en opa niet alles van te voren weten wat een survival trucs hebben jullie uitgehaald bij de waterval. Toch genieten wij van de verhalen en zijn blij dat jullie het zo ontzettend leuk hebben. De helft van de vakantie zit er al weer op maar jullie hebben al zo veel gezien en leuke dingen gedaan. Dus weer maar verder met deze spannende reis. Veel liefs opa Ben en oma Angèlexxx