Dag 11 en 12

14 augustus 2014 - Khao Sok National Park, Thailand

Hoi allemaal,

Op 13 augustus werden we om 10 uur opgehaald door een minibus. Samen met een gezin uit Parijs met deze bus via de ferry naar het vliegveld gebracht. Nou ja, vliegveldje....1 landings- en startbaan, superservice: gratis drinken en eten en zo het vliegtuig naast je zien landen.

Veilig na 40 minuten vliegen geland in Bangkok en meteen de taxi naar het treinstation genomen. Rui, op tijd, cus nog wat gegeten en gedronken voordat we in de trein zijn gestapt. Kleine coupe, eerste klas, lekker gezellig op elkaar.

De treinrit zou ongeveer 12 uur duren, maar we deden er meer dan 14 uur over, omdat ( hoe kan het ook anders) de trein kapot was. Eigenlijk kwam dat goed uit, want nu konden we nog een paar uurtjes doorslapen.

Om 8 uur kwamen we aan in Surath Tani en stond onze minibus al weer klaar voor de rit naar het hotel. Dat duurde anderhalf uur. Een ontzettend leuke boomhut hebben we gekregen; bamboo family house. De kinderen slapen in een tentje in de kamer en alles is van bamboo. 15 meter hoog in de bomen met een douche buiten. Kunnen de aapjes gewoon mee kijken.

we hebben eerst wat gerust en in het zwembad gezwommen en daarna zijn jip en puk voor het eerst op een olifant geweest. Door een rivier werden we naar een watervalletje gereden. Die kunnen we dus ook weer af strepen.

Net gegeten met alle diergeluiden om ons heen. Zo meteen vroeg naar bed...

groetjes van ons!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma Nelly opa Theo l:
    14 augustus 2014
    Lieve Jip puk audje en nout ,wat maken jullie toch allemaal mee eerst in het vliegtuig en dan nog lekker slapen in de nachttrein .jip en puk dat is leuk slapen in een tentje in de boomhut ,wel erg hoog ,zullen jullie goed uikyken kids het is wel gaaf !een hele dikke kus va nopa Theo en oma Nelly
  2. Astrid:
    14 augustus 2014
    Hallo vanuit een regenachtig nederland zijn wij echt wel een beetje jaloers op jullie boomhut. Plaats maar snel een foto van jullie paleisje.
    Geniet er lekker van.
    Liefs leroy en astrid
  3. Astrid:
    14 augustus 2014
    Hallo vanuit een regenachtig nederland zijn wij echt wel jaloers op jullie boomhunt.
    Geniet lekker van jullie paleisje.
    Zet maar snel een foto van de boomhut op de site.
    Liefs leroy en astrid
  4. Oma Angèle:
    15 augustus 2014
    Wat maken jullie veel mee zeg. Lekker ver weg van alles zien, proeven en horen. Krokodil eten, in een boomhut slapen, in de rivier zwemmen, van de rotsen duiken en nog veel meer.
    Ik heb wel slakken en kikkerbilletjes gegeten, maar nog nooit krokodil. Slapen de apen ook bij jullie in de boomhut
  5. Oma Angèle:
    15 augustus 2014
    Wat maken jullie veel mee zeg. hekjel vel nieuwe dingen zien, horen en proeven. de grote boedha, tempels, krokodil eten in een boomhut slapen, in de rivier zwemmen, van de rotsen duiken en nog veel meer. maar ik ben nog niet klaar. Ik wil nog weten of de apen bij jullie de bananen van je bord afpikken, want die slapen toch ook in de bomen? Ik heb wel slakken en kikkerbilletjes gegeten en in een tent geslapen, maar nog nooit zo tof als jullie het nu hebben. Hoe was het op de olifant?
    Wel een hele leuke en spannende reis hoor.
    Liefs van opa ben, ook namens oma Angèle