Dag 15 en 16

18 augustus 2014 - Koh Samui, Thailand

Hoi allemaal,

Zondag was weer een residag. We hadden een busje geregeld van onze boomhut naar de pier van de ferry. Even een tussenstop gemaakt om een rugzak voor puk te kopen die ze al 3 dagen in haar hoofd had ( van little pony, zucht!).

De ferry duurde anderhalf uur en na een ritje met de taxi van een half uur kwamen we aan bij het resort. De kamer was nog niet klaar, dus we moesten even wachten. Niet zo moeilijk: doorlopen naar het strandje en 2 bier en appelsap bestellen. Al snel werden we opgehaald en kregen we te horen dat we een upgrade hadden. We keken onze ogen uit: de presidentiele suite aan het strand. Nog nooit gehad. 2 huisjes ( eigenlijk voor 6 personen) met tuin aan het strand met prive zwembad. Hallo! En dan zijn we er nog niet, vanuit de ouderlijke slaapkamer een mega badkamer met schuifdeur naar een buiten jacuzzi. Kitchinette binnen en ook nog een buitenkeuken. Wasmachine, droger, bbq, afwasmachine, eetkamer, woonkamer... Tja.... Kids hebben een eigen gebouw met slaapkamer en badkamer.

We hebben dan ook al snel besloten dat we hier niet zo veel gaan doen. Op het strand liggen, in het zwembad duiken en weer op het strand liggen. Misschine hier en daar een massage en een marktje, maar dat is het dan.... Dus vanaf nu geen spectaculaire foto's meer!

's Avonds zijn tim, lonneke, isa en stan naar ons gekomen en hebben we in het zwembad gezwommen en eten besteld.

Maandag dus weinig over te vertellen: strand, zwembad, strand, zwembad, pizza gehaald en achtertuin opgegeten, audrey manicure en pedicure, marktje, heerlijke vis, bbq schotel en pannekoeken gegeten.

Relaxen!

tot morgen, groetjes van ons!!

1. Leonie:
    18 augustus 2014
    Lieve Familie,

Wat een te gekke reis!!
    Wij genieten hier vanaf de bank mee van jullie mooie reisverhalen en prachtige foto's.
    Jip wat ben je stoer!! Springen van die hoge rotsen, klimmen en op de foto met apen en slangen, jij durft!
    En Puk, een echte dame weet wat ze wil... Een handtas van my little pony. Wauw! (Audrey, jij kan in Holland weer los, de nieuwe Ikea-gids ligt op de deurmat ;-)

Heel veel plezier nog samen!
    Liefs Leonie & co