Dag 13 en 14

16 augustus 2014 - Khao Sok National Park, Thailand

Twee dagen van de jungle safari! We werden vrijdagochtend opgehaald door onze gids Mr. M, en zo gingen we met een hele groep gezellige Nederlanders en Engelsen op weg naar ons kamp, midden op het meer.

Eerst een stuk met de auto en daarna met de longtail boat. Dat duurde wel een uur! Toen bij het kamp konden we onze spullen naar ons hutje brengen en daarna lekker zwemmen in het meer...  Heerlijk was dat!

Na de lunch konden we nog even zwemmen of met de kayak, en daarna gingen we op weg naar de waterval... Het begon wel te regenen, maar koud werd het niet. Maar toen die waterval; het werd een flinke klim voor Jip en Nout, want we moesten echt door het water van de waterval omhoog klimmen! Voor Puk helaas iets te moeilijk, dus die bleef samen met Audrey bij de boot.

Het was wel een superklim, via de rotsen door het water,  en echt stoer van Jip, want makkelijk was het niet!

Na een dik uur waren we weer terug bij het kamp, en was het weer tijd om even te zwemmen. Daarna gingen we op zoek naar olifanten, maar die hadden zich helaas goed verstopt.

Na het eten nog even een paar spelletjes en goocheltrucs, en toen naar bed, want de volgende ochtend gingen we om 7 uur weer op zoek naar dieren!

Het waren harde matrassen dus niet echt goed geslapen. Daarom waren we iets vroeger wakker, dus konden we nog even een goede ochtend duik nemen!

Na het ontbijt hadden we nog tijd om lekker te duiken en zwemmen, en toen zijn we met de spullen op weg gegaan naar een wandeltocht door de bergen door de grot. Voor Puk ook iets te moeilijk maar Audrey en Jip gingen op pad! Een flinke klim later kregen we een flinke regenbui tijdens de lunch, en werden we nog even lekker nat... Toch nog even met de longtail boat naar de haven en nu is het tijd voor een lekker drankje na een heerlijke douche!

Doei doei allemaal!

1. De Geintjes:
    16 augustus 2014
    Hey lieverdjes, wij zijn net terug uit Italy dus hadden nog heel wat van jullie verhalen in te halen.
    Ziet er allemaal super uit en wat maken jullie veel spannende dingen mee!
    We missen jullie en gaan jullie heel de week verder volgen.
    Dikke knuffels xx
  2. Marjolein:
    17 augustus 2014
    Lieve Audrey, Nout, Jip en Puk, wat een gave reis zijn jullie aan het maken zeg!! De klim naar de waterval, het eten van de krokodil en op een olifant rijden, de prachtige stranden, tempels en nog veel meer! WOW! Geniet ervan allemaal!! Groetjes uit een regenachtig Rosmalen. Dikke kus Joost, Marjolein, Mats en Saar