Dag 17 t/m 20

21 augustus 2014 - Bangkok International Airport, Thailand

De tijd vliegt, zelfs al doe je op Koh Samui niet zoveel... Of komt het juist daardoor?

Op maandag (dag 17) hebben we lekker bij 'onze' villa gezwommen, gespeeld op het strand en verder rustig aan gedaan. Eind van de middag zijn we naar de Walking Street geweest om wat souvenirs te kopen, zoals Jips nieuwe horloge, een tof voetbaltenue van Buriram United, en nog wat meer. Toen lekker gegeten en gezellig gekletst met een ouder echtpaar uit Afrika... Met een uitnodiging voor Zuid Afrika toen we weg gingen!

Dag 18 - dinsdag: na het ontbijt was het tijd voor de Thaise massage voor het hele gezin. Voor Jip en Puk hadden we een voetmassage bedacht om rustig te beginnen. Puk wilde er eerst niks van hebben, maar na een paar minuten mocht de 'massage oma' dan toch beginnen... En eigenlijk was het toch wel fijn, vond ze! Jip was ondertussen ook heerlijk aan t genieten, en wilde na zijn half uur zelfs meer, dus die kreeg ook een complete massage! Daarna was het natuurlijk weer tijd voor strand en zwembad. S avonds zijn we naar Bo Phut gegaan om even wat winkeltjes te bezoeken, en lekker op het strand te eten...

Woensdag was onze laatste volledige dag op Koh Samui, dus we hebben er volop van genoten... Weer lekker op het strand en bij het zwembad gespeeld en gezwommen. Om 16 uur was het weer tijd voor de familie massage, alleen hoefde Puk dit keer niet zo nodig. Daarna gingen we weer naar Bo Phut, dit keer om met andere vrienden van Clubje Schijndel te eten: Servaas, Brechtje, Isis en Sam. Het blijft bijzonder dat je zo ver van huis met je vrienden op het strand kunt eten! Hierna gingen we weer terug en was het inpakken geblazen...

Donderdag - vandaag dus - zijn we na het ontbijt naar het vliegveld gegaan en terug naar Bangkok gevlogen. In ons hotel hebben we dit keer een zwembad waar zelfs een glijbaan bij zit, dus zodra we konden, zij we daar naar toe gegaan zodat Jip en Puk flink konden glijden! Toen nog even een laatste keer wat winkeltjes in Bangkok bezocht, en nu maken we ons klaar voor de grote terugreis morgen naar Nederland... We komen eraan!!

1. Leonie:
    21 augustus 2014
    Goede reis! X
  2. Joris:
    Wij hebben hier allemaal meegenoten van alle mooie reisverhalen.
    Zo te lezen was het een super vakantie. Noortje was behoorlijk onder de indruk van je hoge sprongen in het water.
    Tot snel en een goede reis terug. Als jullie al niet in het vliegtuig zitten.
  3. Oma Angèle:
    21 augustus 2014
    Lieve Schatten wat een prachtige reis wat zullen jullie genoten hebben en wat een herinneringen hebben jullie samen. Geweldig dat we jullie zo konden volgen dat was een echte belevenis. We zijn uiteraard ook heel blij om jullie weer te zien en kijken dus uit naar morgen. We wensen jullie een hele goede behouden thuiskomst.veel liefs en knuffels opa Ben en oma Angèle