Dag 4

5 augustus 2014 - Bangkok, Thailand

Hoi iedereen,

vandaag moesten we vroeg opstaan om naar de floating market te gaan maar we waren toch te laat.

toen gingen we met de boot door de kanalen. We zagen allemaal huisjes op palen.

daarna gingen we naar Khao San Road om wat te winkelen en te eten.

toen was het tijd om lekker te zwemmen... Nou ja, lekker: we gingen zwemmen in de regen...

wel grappig om mee te maken!

1. Astrid:
    5 augustus 2014
    Ha jip, puk, audrey en nout
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes leroy en astrid
  2. Oma Angèle:
    6 augustus 2014
    Lieve Jip, Puk, Audrey en Nout, ik zie dat mijn e-mail niet goed stond dus weet ik niet of jullie m'n berichtjes wel hebben ontvangen. Wat had ik graag in jullie koffer gekropen. Wat een leuke reis maken jullie . Opa en Pam zijn ook bij die hele grote gouden Boeddha geweest en hebben ook gefietst door Bangkok. Goed Jip in die drukke stad en die kleine weggetjes. En dan is een zwembad wel heel erg fijn als je zo vermoeid bent. Geniet nog maar van deze mooe reis . Heel veel knuffels van opa Ben en om Angèle