Dag 1

2 augustus 2014 - Bangkok International Airport, Thailand

We zijn vandaag naar bangkok gevlogen. Het duurde best lang. We zijn ook in Dubai geweest. Ik doe er wat foto' s bij.

Het hotel is mooi, we hebben 2 badkamers en een keuken en een woonkamer en 2 slaapkamers. Ik slaap vannacht bij puk.

groetjes, jip

1. Joris:
    2 augustus 2014
    Die worstjes zien er heel lekker uit Jip en Puk. Puk niet in slaap vallen he ;). Heel veel plezier daar. Gr Mirjam, Noortje, Cas en Joris.
  2. Oma Angèle:
    2 augustus 2014
    lieve lieve Jip Puk en natuurlijk papa en mama wat ben je toch een grote vent je lijkt wel de piloot en wat een mooie verre reis maken jullie toch. Ik zie dat poppedijntje lekker ligt te slapen, morgen vast een heerlijk zwemfeestje voor de boeg. Geniet maar fijn van zo,n fijne reis. dikke kus opa Bene n oma Angele
  3. Oma Angèle:
    2 augustus 2014
    Ik denk dat mijn reactie niet goed geplaatst is oma moet nog veel leen nog maar eens proberen. Lieve Jip, Puk en papa en mama, wat ben je toch een grote vent je lijkt wel de piloot van het vliegtuig. Gelukkig is de reis goed verlopen en kunnen jullie morgen vast lekker gaan zwemmen. geniet maar van deze mooie reis. Dikke kus opa Ben en oma Angele
  4. Oma Nelly opa Theo l:
    4 augustus 2014
    Iieve Jip puk audje en nout hebben jullie al iets leuks gedaan in Bangkok ?max choco Coco hebben het goed naar hun zin .opa zet ze elke dag buiten en dat vinden ze heerlyk geniet maar lekker van jullie vacantie een hele dikke knuffel opa Theo oma Nelly